Forum Anarchici LegnicyStowarzyszenie Anarchistyczne Strona Gwna Anarchici LegnicyStowarzyszenie Anarchistyczne
Anarchia matk porzdku !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Moje spodenki są znowu luźne, a dzis kupiłam sobie nowe w

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Anarchici LegnicyStowarzyszenie Anarchistyczne Strona Gwna -> Regulamin forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 627
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 18:31, 25 Mar 2014    Temat postu: Moje spodenki są znowu luźne, a dzis kupiłam sobie nowe w

no ale czy tobie to pomoze???? [link widoczny dla zalogowanych] Druga jest po szwie i ma długośćteż około tyle samo. też tak pomyślałam,ale wydać 300 a póżniej ciągle reklamacje bo bedzie się często psuł?
[link widoczny dla zalogowanych]
pa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

każdy na rece jej patrzy [link widoczny dla zalogowanych] Ale trzeba robić to naprawdę!

dlaczego ktoś ma wyrzuty sumienia po zjedzeniu słodkiego (załóżmy, że coś węglowodanowego), jak to i tak, w ostateczności rozkłada się do takiej samej postaci (glukoza we krwi) jak np. Ta jej chudość jest straszna , aż żal się robi , jak człowiek patrzy na te żyły na ramionach , mogłaby z 10 kilo przytyć , to by ślicznie wyglądała. Gdy wróciłam do domu bo przecież ciąża to nie choroba na drugi dzień dostałam miesiączkę. Jeśli ktoś z was chcę otworzyć Żabkę to pamiętajcie że podpisujecie umowę , przeczytajcie ją oraz pamiętajcie że to co jest napisane w tej umowie to część bo reszta to wytyczne które dostajecie na emila i musicie sie do nich dostosować. Zakładając ,że też jesteście młode ,jestem pewna ,że gdy znajdziecie pracę ,to szybko zajdziecie w ciążę i pójdziecie na chorobowe,a później na macierzyński i wychowawczy [link widoczny dla zalogowanych]
no i cebula, jak ktoś wyżej powiedział. czytam to co piszecie jak mam byc szczera to terz mam zle zdanie o q10 kiedys tam byla dobra fryzjerka pani asia ale niestety juz jej niema ,powiedzeli ze ja zwolniono,terz trafilam do marceliny okropnie nawt niepotrafi wymodelowac wlosow,,,,,,moze ktos wie gdze pani asia pracuje super fryzjerka poszło szybko 15 min, obie byly juz widoczne nie bylo tez szycia tylko to wbijanie szpikulca jest brrrrrr:/ dodam tez ze cala sie trzesłam na tym fotelu a po wszystkim musialam sobie tam polezec taka bylam skonana, znieczulenie trzymalo 4 godziny az sie zaczelam bac ze cos nie tak, jak poscilo nie chcialam nic brac by nie rozrzedzic sobie krwi za nadto wiec łzy same mi plynely z bolu - to bylo bardzo intereujace i budujące doswiadczenie ile moge tego bolu zniesc, znosilam go 6 godzin, jak w koncu połknelam podwojna dawke ibuprofenu na noc mialam niezly odlot, nagle takie rozluznienie, siedzialam na łóżku z blogim usmiechem i w koncu cos zjadlam, o okladach z lodu przypomnialam sobie jakas godzine po zabiegu, ale nie mialam duzego obrzeku, eh i szczerze jak czytam wasze przygody to jednak nie jest najgorzej ze mna:] Potem jeszcze w dniu wizyty upewniłam telefonicznie co do rezerwacji i wszystko było ok. puchatka 74 dreszcze są zwiazane z odtokszycznianiem organizmu poczytaj na forum o meizitang dziewczyny pisały ze to tak na poczatku potem mija zreszta ty juz jestes po 7 i juz ok to my jeszcze dziewczynki musimy poczekać ,ja na wszelki wypadek odstawiłam kawe nawet mnie nie ciagne . brzuch 250-300 Wastam o 6-stej wyspana wypoczęta, to u mnie cud.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no ja dzisiaj jestem po drugiej czesci pozegnac Az sie poryczalam eh...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Anarchici LegnicyStowarzyszenie Anarchistyczne Strona Gwna -> Regulamin forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin