Forum Anarchici LegnicyStowarzyszenie Anarchistyczne Strona Gwna Anarchici LegnicyStowarzyszenie Anarchistyczne
Anarchia matk porzdku !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Boje sie jego reakcji, nie miałabym do niego żalu bo sama

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Anarchici LegnicyStowarzyszenie Anarchistyczne Strona Gwna -> Regulamin forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 627
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 1:13, 26 Mar 2014    Temat postu: Boje sie jego reakcji, nie miałabym do niego żalu bo sama

mama faceta turka. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Eulalia--do CC nikt nie zmusza ani nie namawia ,a wrecz u mnie było odwrotnie,i dr Lipski,chciał zebym sprobowała urodzic sn,i do konca probował mnie przekonac ze to lepsze wyjscie,gdyz pierwszy porod był sn.Ale ja wolała nie ryzykowac i wybrałam CC.
[link widoczny dla zalogowanych]
byłam u ginekologa i stwierdził ze wszystko ok.
Zastanów się!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
A z tym dizkim miesem chodzilem 2 miesiace i sie meczylem.

dawala wszystkie warzywka,zeby miec witaminy.Oprocz tego mowila,ze ma lepsza cere i wlosy.... [link widoczny dla zalogowanych] Ja nie miałam takiego problemu.

Dzięki, to mnie pocieszyłaś... I boje się zapytać co to za lekarka, która tak doradza pacjentkom... Wez mnie dziewczyno nie strasz,ze te wszystkie moje meki moga pojsc na marne! Tez znam taka co tuz przed porodem musiala zajarac i zaraz po. Bede do Was wpadac. [link widoczny dla zalogowanych]
jak juz zauwazylas to wolny kraj wiec mozna go opusic - ale nie przeciez to wbrew tradycji - lepiej jeczec i krzyczec i tupac nogami Niedawajmy wiecej d**y z wami to mozna przynajmniej pogadać, moje koleżanki twierdzą, że fellatio to poniżenie dla kobiety ;/;/ a tu taka niespodzianka.w drugiej polowie glodowki mialam zabuzenia wzroku krecilo mi sie w glowie. Ale to i tak tylko na 1 rękę by mi się nadawało, a jest to kosztowne, a do tego operacja i koszty leczenia, echh. Groszek...jestem wciaz panna mam nadzieję że podzielisz się Twoimi osiągnięciami
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogłaszam wszem i wobec że jestem szczęśliwą posiadaczką kolca w pępku.Jestem bardzo zadowolona,bolało minimalnie.Szybciutko zrobione,w bardzo dobrym miejscu.Teraz czekam tylko aż się wygoi
a ja mysle ze wy wszyscy co tak piszecie to jestescie nie starsi jak 20 - letni ludzie i nie wiecie co to uplywajacy czs co robi biologia z ludzkiego ciala
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Karola666- to u Twojego Michasia podobnie jak u mojej małej, tzn wychodzą górne i dolne czwórki, a dolnych dwójek nadal brak
Zeus zaszalał...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Anarchici LegnicyStowarzyszenie Anarchistyczne Strona Gwna -> Regulamin forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin